Saya ada satu masalah.. Suami saya agak pelik bila hendak ‘BERSAMA’ . Dia selalu suruh saya pakai kostum dan bunyi BINATANG..Jika saya tidak buat, dia akan….

Jom Share...

Hi Admin,saya guna fake akaun.Please siarkan kisah luar biasa saya ni!

Saya,Fiza berasal dari Ipoh dan berkahwin dengan suami yang asalnya dari Teluk Ramunia. Ada anak seorang.

Suami saya ,Lamin, seorang peladang lembu,kambing dan ayam yang berjaya.Ada ladang ayam suami yang di pajak oleh KFC lagi. Saya pula kerja sebagai cikgu.

Bab kewangan bukan benda yang perlu saya hiraukan.Dengan campur bisnes online saya lagi,gaji cikgu ,hampir RM7 ribu datang dari saya dan RM10K (kasar) dari Lamin.

Suami saya bukan kaki karoke,kaki massage mahupun kaki betina.
Sepanjang 2tahun kami berkahwin,saya akui ada yang pelik.

Setiap kali kami bermesra ( jimak) pasti suami saya akan arahkan saya memakai kostum.Kostum haiwan. Kadang kadang coli itu ada lukisan kucing,kuda dan cekak kepala saya berbentuk tanduk lembu dan telinga kucing.

Ada sekali dia ternampak penyanyi pop popular Katy Perry berpakaian latex kucing.Sampai ke oversea suami saya tempah dan beli.

Saya menurut perintah.Pakai je la. Saya pun selesa je pakai baju seksi bercorak binatang.Untuk suami kan!

Cumanya,sejak kebelakangan ni,masa kami berjimak,Lamin selalu suruh saya mengeluarkan bunyi binatang macam bunyi ngiau kucing,lembu la,anjing,kuda pun ada.

Bila tak di buat,dia marah saya dan saya nampak dia macam tak puas.Pernah juga dia tambat leher saya macam kambing!

Semalam.hancur hati saya bila saya jumpa video lucah dalam hp Lamin.Tapi jenis luar biasa.Lelaki berjimak dengan babi la,wanita dan kuda dan ada juga video haiwan mengawan.

Saya mengeletar dan termuntah.Apa dah jadi dengan suami saya? Saya khuatir dia di ladang.Takut sangat dia buat bukan bukan.

Warga KRT,bantulah aku.Aku taknak cerai.Aku sayangkan rumah tangga ni.

Sumber : KRT

Kredit : http://supermario16.com/super/saya-ada-satu-masalah-suami-saya-agak-pelik-bila-hendak-bersama-dia-selalu-suruh-saya-pakai-kostum-dan-bunyi-binatang-jika-saya-tidak-buat-dia-akan2/

Loading...