Buah Dada Terlihat? Netizen Tegur Foto Mesra Fathia Latiff & Baim Wong

Lumrah dalam dunia hiburan bukanlah setakat populariti ataupun glamor sahaja, ia juga mengundang kontroversi dan gosip kerana setiap tindakan mereka akan diperhatikan.

Seperti yang terjadi pada Fathia Latiff sebagai selebriti apabila beliau sekali lagi menjadi mangsa kecaman netizen gara-gara mengenakan pakaian agak seksi dengan tudung yang singkat sehingga menampakkan buah dada.

Kunjungan Fathia ke Jakarta bertemu dengan pelakon popular Baim Wong mendapat reaksi yang baik dari peminat. Ada yang suka lihat mereka berdua bergandingan seperti sepasang kekasih, ada juga yang mempersoalkan cara pemakaian Fathia. Apa pula kes kali ini ya?

Dalam ruangan komen tersebut, netizen menegur baju berkenaan tidak sesuai dengan imej Fathia sebagai wanita muslim berhijab kerana terlihat sebahagian di bawah dada. Malah ada yang menegur dada dan leher masih terdedah walaupun bertudung.

Buah Dada Terlihat? Netizen Tegur Foto Mesra Fathia Latiff & Baim Wong

Tetapi komen sebegini hanyalah sekadar teguran buat Fathia. Dia tidak cepat melatah untuk memberi respon dan terima segala kritikan netizen dengan hati terbuka.

Sumber IG Fathia Latiff

Kredit: https://www.hangat.com/18051-buah-dada-terlihat-netizen-tegur-foto-mesra-fathia-latiff-baim-wong/

Budak Perempuan Berani Dengan Ular Sawa Sehingga…

 

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah Sekali Untuk terus tonton video)

Budak perempuan kampung yang berani menangkap ular sawa besar dalam sawah di kemboja.Musim hujan menjadi tumpuan kepada seorang perempuan bersama abang dan adik nye untuk menangkap ular sawa.

Video ini menunjukkan bertapa berani nya 3 beradik ni menangkap ular sawa yang lebih besar dan bahaya.Walaupun berani dalam takut semasa menangkap ular,tetapi masih berusaha untuk mendapatkan 2 ekor ular sawa yang boleh membahayakan nyawa mereka memandangkan usia mereka masih kecil..

 
Akhirnya 2 ekor ular sawa besar telah berjaya ditangkap oleh 3 beradik tersebut. zaman kita sekarang susah hendak lihat keberanian dan kenakalan seperti kanak kanak kampung seperti mereka .

Video:

“Haram jadah betul klinik ni” Tular Video Klinik Tidak Terima Orang Gila Bedarah Kepala Hanya Sebab Alasan Yang Tak munasabah!!

Haram jadah betul klinik ni – Farhana

Haram jadah betul klinik ni – Farhana | Mcm haram jadah lah klinik ni,fahana pergi farmasi tetiba jumpa uncle india ni kepala berdarah terkejut cuba tanya dia knpa,dia cakap kena pukul

Subhanallah walaupun pak cik ni tak betul, dan salah kenapa pukul dia,tanya ic semua cakp org dah ambil allah hai

Bawa klinik berhampiran mmg frustrated btol

 

Uncle ni tak ingat no ic dan nama dia.klinik tak nak ambil kes suruh bw klnik sebelah,klnik.sebelah pulak doc tak ada pastu alatan utk cuci tak ada pulakkkk

Fahana dah cakap bil dia fahana yg bayar,minah cina tu ttp kalau nk cuci kena ambil no ic, tak ada ic tak blh cuci skrg ni kes kecemasan berdarah tak blh ke buat dlu ni tanya2 lagi dgn pak cik pening2 lalat je
Buat lah apa yg patut dlu

Yg penting darah dh berhenti,lps tu kau nk surh bw pergi mn pun xjd masalah blh call ambulan masalah klinik ni depan mata,tlglah …..ni tgok pak cik ni pun nmpk mcm jijik pastu ckp kat fahana pakcik ni tak betul

Image may contain: 1 person, standing

Peduli apa aku betul atau tak betul yg penting skrg dia cedera dan berdarah,fahana cuba bantu yg mn panting,,angin dh naik mmg kena makilah

Fahana dgn budak india ni kjap kluar kejap masuk klinik pikir nk tlg mcm mn

India ke cina ke siam ke,org gila ke kalu dlm kes skrg depan mata sbgai manusia tak akan nak tgok je buat…

Bila cakap nk viral baru kejar nk buat tak payh aku cari klinik lain

VIDEO:

#buka KLINIk jika ada kecemasan SILA BANTU Tak kisah lah bangsa apa pun – sumber: nor hafiza

Komen Netizen:

update terbaru mengenai lelaki ini menerusi wall nor hafiza

Alhamdulillah mcm mn menagis pergi ke klinik jumpa doc minta tlg pak cik ni cuci kan luka dia, dan tak ada ic dia tak ingat ic dia pun

Alhamdulillah Mcm ni baru doc,doc ni tak tanya banyak pun minta masuk bilik dia cuci Alhamdulillah luka tak serius

Tq so much doc Dahi tu berlubang sikit tp tak perlu di jahit darah pun dah stop

Ok lah pak cik tak serius lega, walu pun berat nak tgl kan pak cik tp itu je mampu saya tlg

Klinik Terbaik Tolong Pak Cik Dibawah :

Image may contain: car and outdoor

Wahai kawan2 tak kisah lah bangsa apa pun kita,Agama apa pun kita,waras atau tidak bantu lah jika kecemasan mcm ni terutama dlm kes kecederaan,😢

Image may contain: 1 person, standing and beard

Tq adik india td tlg fahana sama2 cari klinik dan bantu kan pak cik ini Harap pak cik sentiasa di lindungi Allah, tak kisah Apa pun agama dan bangsa dia amin

Image may contain: 1 person, sitting and indoor

sumber: http://puteraizman.my/haramjadah-betul-klinik-ini-farhana/

Video Adegan Cium Fattah Amin dan Janna Nick Tersebar

 

Video Adegan Cium Fattah Amin dan Janna Nick |BELUM pun ditayangkan impak drama adaptasi Korea Selatan, Coffee Prince lakonan Fattah Amin dan Janna Nick terus mencetuskan kontroversi.

Terbaharu Fattah dan Janna dikritik hebat gara-gara pelakon baharu iaitu Fara Mendoza memuat naik video pasangan berkenaan melakonkan aksi bercium di Instastory Instagram miliknya.

Video itu yang diulang siar (repost) akaun dari Instagram menggunakan nama @fatt4stictv80xds mengundang perbalahan dalam kalangan peminat yang menganggap adegan itu melampaui batas.

Walaupun tidak sebarang sentuhan berlaku namun Fattah dan Janna dikritik teruk kerana adegan itu tidak patut dilakukan kerana ia dianggap boleh medorong perbuatan maksiat dalam kalangan remaja.

Rakaman adegan cium antara Janna dan Fattah yang menimbulkan kemarahan netizen.
Sebagai selebriti, netizen berpendapat apa dilakukan oleh mereka akan menjadi ikutan peminat selain berharap babak ciuman tidak dimasukkan dalam drama itu nanti.

Salah seorang netizen menggunakan nama @cik_semut_api menulis “dimanakah para alim ulama Malaysia ni sampai adegan macam ini pun boleh lakonkan. Memang tak betul tapi tetap mengundang kepada maksiat.

“Tolong terangkan sebab saya cetek dalam bidang hukum hakam agama ni! Kalau macam ini sampai kiamat pun gejala keruntuhan moral remaja tak dapat dibendung,” tulisnya.

Komen ditinggalkan @cik_semut_api itu turut mendapat sokongan daripada beberapa pengikut lain yang turut bersetuju adegan seperti itu mampu mempengaruhi remaja zaman kini dalam terjerebak dalam perkara-perkara tidak baik.

Sumber http://eberita.org/video-adegan-cium-fattah-amin-dan-janna-nick/

Baru 10 Jam Peluk Islam Dan Meninggal Dunia. Anaknya Risau Tiada Orang Ahli Keluarga Datang !! Tetapi Jangan Terkejut Apa Yang Terjadi Selepas Itu..


Seorang mualaf yang baru sahaja memeluk Islam meninggal dunia hanya 10 jam selepas menerima Islam. Kedua orang anak lelakinya (juga memeluk Islam) mengeluarkan mesej meminta anggota masyarakat Islam untuk menghadiri pengebumian ibu mereka kerana mereka tidak mempunyai waris Muslim lain dalam keluarga untuk menjemput:

“Pengebumian ibu saya disahkan dilakukan pada 19 Feb (2016) jam 11 pagi. Jalan 57 Elmbridge Hainault, Ilford, IG6 3SW.

“Solat Jumaat juga akan dilakukan di tapak itu.

“Tolong datang !!! Kerana kami adalah keluarga yang memeluk Islam dan tidak kenal ramai umat Islam untuk menjemput.

“Saya ingin untuk ada himpunan besar untuk ibu. Dia memeluk Islam 10 jam sebelum kematiannya alhamdulillah.

“Tolong sebarkan kepada semua kenalan kamu,” mesej itu berbunyi.

Tidak lama selepas itu mesej tersebut telah dikongsi secara meluas melalui pelbagai medium media sosial.

Masyarakat Islam menjawab seruan itu dan jumlah mereka yang datang sangatlah ramai iaitu kira-kira 700-800 orang.

“Alhamdulilah kami baru sahaja solat jenazah untuk saudara perempuan yang memeluk Islam. Terdapat jumlah sambutan yang sangat baik dari masyarakat. ”

Berikut adalah video dari pengebumian:

Keluarga itu mengatakan bahawa mereka telah dibanjiri dengan sokongan ramai. Ini benar-benar menunjukkan ikatan persaudaraan yang kuat sesama Muslim. Orang asing sanggup datang ke pengebumian seseorang yang belum pernah mereka kenali. Semoga Allah memberikan saudara perempuan kita ini syurga yang tertinggi. Ameen.

 

Ibu kanak2 Ini Lemas Saat Melihat Kondisi Anak Bersimbah Darah, Ternyata Begini Yang Terjadi

Pengawasan orangtua kepada anak-anaknya memang menjadi bagian kasih sayang. Terlebih saat mereka masih dalam masa balita dan membutuhkan banyak perhatian.

Sebab tingkah anak kecil kerap bertindak berbahaya di luar pengawasan orangtua. Hal itu membuat para ibu semakin tak berani meninggalkan anak-anaknya yang masih kecil di luar pengawasannya.

Seperti halnya kejadian mengejutkan yang dialami oleh seorang ibu bernama Nor Farra Farihan. Melalui akun media sosialnya, Sabtu (6/5/2017) Farra menceritakan hal mengagetkan yang membuat dirinya lemas dan menangis akibat meninggalkan kedua anaknya yang masih kecil tanpa pengawasannya.

Saat dilihat, salah satu anaknya menangis sambil tergeletak di lantai dengan penuh cairan merah berceceran.

Ibu dua anak ini pun mengira dari jauh cairan merah itu darah, karena melihat posisi anaknya ada yang berada di bawah kursi.

Namun seketika saat dilihat lebih dekat, rasa khawatir tersebut berubah saat mengetahui bahwa carian merah itu bukanlah darah melainkan cairan sirup merah yang mereka tumpahkan saat bermain.

“Ini dikatakan ketawa dalam tangisan seorang mama….. Mula-mula tengok dari jauh seperti darah… Getar lutut ini, sebab lihat salah satu baby yang nangis..

Setelah dengar abangnya tertawa baru lega.. Rupanya mandi sirap sebotol… Mama yang super powerrrrr…. bertabahlah,” tulis Nor Farra Farihan.

Foto yang sekilas tampak menyeramkan itu pun viral di media sosial sampai saat ini. Farra pun kemudian mengunggah foto lain saat memandikan anaknya tersebut dan botol sirup yang digunakan untuk bermain anak-anaknya.

Duh aksi mereka memang bikin shock ya

Sumber http://alamviral.com/ibu-kanak2-ini-lemas-saat-melihat-kondisi-anak-bersimbah-darah-ternyata-begini-yang-terjadi/

Kalau Saya Bebas, Mungkin Saya Lakukan Hal Yang Sama

Kalau saya bebas, mungkin saya lakukan hal yang sama“Saya mula terjebak dengan dadah sewaktu berusia 13 tahun. Dadah pertama saya cuba adalah pil kuda. Saya turut hisap gam, minum ubat batuk, tagih syabu dan pil khayal Eramin 5 dan Ecstasy. Jujurnya semua jenis dadah saya pernah cuba,” pengakuan seorang remaja berusia 16 tahun yang hasnya mahu dikenali sebagai Amy.

Remaja terbabit kini sedang menjalani pemulihan di Persatuan Pengasih Malaysia di Bukit Tunku di sini, selepas dihantar ibu bapanya.

Dia yang ditemui wartawan  semalam mengaku sedih apabila mengetahui kes kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah mengorbankan 23 nyawa dilakukan kumpulan penagih dadah remaja.

“Mereka semua lebih kurang sebaya saya. Jika saya masih bebas di luar sana, mungkin saya turut melakukan kegiatan jenayah ekstrem sama apabila gagal mengawal diri,” luahnya.

Amy mengaku terbabit dalam penyalahgunaan dadah ketika berusia 13 tahun dan dihantar ke Pengasih oleh keluarganya sewaktu dia berusia 14 tahun.

Selepas setahun menjalani rawatan kerohanian di Rumah Pengasih dan berjaya mengatasi masalah ketagihannya, dia dibenarkan pulang untuk menjalani kehidupan normal.

Bagaimanapun masalah sama berulang kembali ketika dia berusia 15 tahun gara-gara tewas dengan godaan dan pengaruh rakan sebaya.

“Akibat ketagihan, saya pernah mencuri dan melakukan kes pecah rumah untuk mendapatkan wang malah pernah menjadi tokan dadah.

“Paling teruk, saya pernah menumbuk bapa saudara hanya kerana ditegur. Selain itu sering berhalusinasi hingga saya seolah-olah orang gila,” katanya.

Seorang lagi remaja berusia 17 tahun yang hanya mahu dikenali sebagai Rafi berkata, dia pernah dipenjarakan atas jenayah pecah masuk bangunan sehingga dijatuhi hukuman mengikut Akta 308 kanun keseksaan.

“Saya lakukan itu demi mendapatkan wang membeli alkohol dan dadah,” katanya.

Dia memberitahu bakal menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tahun ini selepas mendiami Pengasih sejak Mac lalu.

“Saya setuju dengan syarat ibu untuk menjalani proses pemulihan di Rumah Pengasih kerana tidak sanggup tinggal di penjara,” katanya.

Sementara itu, Presiden Persatuan Pengasih Malaysia, Datuk Mohd Yunus Pathi berkata, pengambilan dadah tidak dinafikan dapat mendorong individu untuk berkelakuan berani dan bertindak di luar kawalan sekiranya mereka memang berniat melakukan jenayah.

“Merujuk kes kebakaran di Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah, Khamis lalu, saya melihat kes dendam sebagai punca utama mendorong suspek sanggup bertindak demikian.

“Pengambilan dadah merangsang mereka menjadi jauh lebih berani sebaliknya ada juga segelintir penagih yang mengambil dadah namun tidak pernah mencederakan orang lain mahupun terbabit dalam kes jenayah seperti ini.

“Semua yang dilakukan bergantung kepada niat seseorang itu. Misalnya ada individu yang mengambil dadah kerana kecewa dalam hidup tapi tidak membabitkan orang lain mahupun mendatangkan masalah kepada orang lain,” katanya

Sumber:http://eberita.org/kalau-saya-bebas-mungkin-saya-lakukan-hal-yang-sama/

Lelaki Ini Umumkan Isterinya Hamil Kembar 5, Saat Dokter Katakan Sesuatu IA Lansung Ceraikan! Rupa2nya..

Lelaki Ini Umumkan Isterinya Hamil Kembar 5, Saat Doktor Katakan Sesuatu Ia langsung Ceraikan Isterinya! Rupa-rupanya…

Momen pertama menjadi bapa dan ibu adalah salah satu momen yang paling dinanti-nantikan oleh setiap pasangan yang baru berkahwin.

Yang menjadi mimpi ngeri bagi setiap pasangan semasa kehamilan adalah bayi telah kembali ke syurga terlebih dahulu sebelum tiba di dunia ini.

Paul Servat (35) dari Kanada mengenali Barbara (37) melalui dunia maya.
Kerana mungkin faktor usia, akhirnya mereka pun dengan cepat melangsungkan perkahwinan dan dalam kurun waktu 2 tahun, Barbara sudah hamil!

Walaupun hubungan mereka berlaku pantas, tetapi persiapan menjadi bapa bagi Paul, itu adalah satu perkara yang menarik.

Beberapa waktu kemudian, Barbara mengumumkan berita yang mengejutkan itu,
doktor mengatakan mereka akan diberkati dengan kembar! Bukan itu sahaja, kembarnya bukan kembar dua, tapi kembar 5!

Sehingga pada minggu ke-34, apabila mau melahirkan, Barbara memutuskan untuk pergi melahirkan di tempat yang jauh Kerana hubungan mereka ini PJJ, Barbara minta Paul untuk tidak datang dan bersiap-siap untuk jadi seorang bapa di Kanada sana dan Barbara akan menyusul nanti.

Namun kerana pengalaman pertama ini, Paul menyusulnya dan bersama membuat pemeriksaan. Mengejutkan, hasil pemeriksaan doktor bahawa, “Barbara Tidak Hamil!”

Menurut doktor, perut Barbara membesar ini kerana lemak dan kalori yang tidak dikawal.Pihak rumah sakit bahkan membantu Paul untuk mencari track record apakah Barbara melakukan pengguguran atau tidak, dan memang tidak dijumpai!

Selidik demi selidik, ternyata Barbara menghidap sindrom di mana dia boleh merasa dia hamil.
Perut dan dadanya akan semakin membesar dan membuat dirinya percaya kalau dia ternyata hamil, padahal itu hanya fikiran dia sendiri.

Ini bukan kali pertama Barbara melakukan hal ini.

Lelaki-lelaki yang menjadi suami sebelumnya juga diperlakukan sama dengan apa yang Paul alami!

Syndrome di mana seorang wanita merasa dirinya hamil ini disebut dengan pseudocyesis syndrome dimana sang wanita bakal memaksa pasangannya untuk menghamili dirinya bahkan sampai pinggul dan dadanya pun ikut membesar padahal itu semua hanya disebabkan oleh kerana lemak.

 

Kredit: Oh Duniawi

Lelaki Tua Ini Membawa Sekop Setiap Hari Menggali Lubang. Katanya Ingin Menggali Dunia Alam Lain. Dianggap Gila, Tapi 12 Tahun Kemudian Mereka Terdiam Terpegun Hasilnya!!! (7Gambar)

Lelaki Tua Manuel Barrantes, seorang lelaki Kosta Rika mendedikasikan hidupnya selama 12 tahun untuk menciptakan sebuah rumah impian di kedalaman 63 kaki atau sekitar 19,2 meter di dalam tanah.

Lelaki Tua Ini Membawa Sekop Setiap Hari Menggali Lubang. Katanya Ingin Menggali Dunia Alam Lain. Dianggap Gila, Tapi 12 Tahun Kemudian Mereka Terdiam Terpegun Hasilnya!!! (7Gambar)Foto Juan Carlos Ulate/Reuters

Pertapa Memindahkan Gunung

Pernahkah kamu semua mendengar cerita tentang Pertapa memindahkan gunung semasa kanak-kanak dulu?
 Alkisah pada zaman dahulu kala di daratan Tiongkok, konon ada seorang kakek yang karena ulahnya ingin memindahkan dua gunung, kakek itu dijuluki dengan nama Kakek Pandir.
Di depan rumahnya yang menghadap ke timur, ada dua gunung yang menjulang tinggi, yaitu Gunung Tai-hang dan Gunung Wang-wu. Kedua gunung itu menghalangi penduduk setempat untuk keluar masuk desa.

Kemudian, sang kakek memutuskan akan memindahkan kedua gunung itu. Mungkin banyak yang pernah belajar (menarik hikmah cerita) dari kisah ini, dipikir ini benar-benar sebuah tanda tanya yang membingungkan.

Dulu guru ketika menafsirkan cerita ini mengatakan bahwa seseorang yang melakukan segala sesuatunya dengan keteguhan, pasti akan memetik hasilnya, tapi ketika itu, hanya merasa kakek pandir itu benar-benar bodoh.

Dan di era modern sekarang, laman qyer.com menyebutkan, bahwa ada seorang kakek yang persis sama dengan kisah tentang kakek pandir memindahkan gunung di atas, yang dianggap mustahil.

Kakek modern ini menghabiskan 12 tahun waktunya menggali sebuah gua untuk menciptakan dunia fantasinya, mendengar rencananya yang konyol itu.

Lelaki Tua Ini Membawa Sekop Setiap Hari Menggali Lubang. Katanya Ingin Menggali Dunia Alam Lain. Dianggap Gila, Tapi 12 Tahun Kemudian Mereka Terdiam Terpegun Hasilnya!!! (7Gambar)Foto Juan Carlos Ulate/Reuters

Semua orang pun mengira si kakek gila, tapi akhirnya setelah selesai, semua orang yang dulu menganggapnya gila menjadi tercengang dan hanya bisa berdecak kagum.

Luas rumah Manuel 2.000 meter persegi. Untuk memperluas rumahnya, hingga kini Manuel terus melakukan penggalian untuk membuat sebuah jaringan bawah tanah hanya dengan menggunakan sekop.

Lelaki Tua Ini Membawa Sekop Setiap Hari Menggali Lubang. Katanya Ingin Menggali Dunia Alam Lain. Dianggap Gila, Tapi 12 Tahun Kemudian Mereka Terdiam Terpegun Hasilnya!!! (7Gambar)Foto Juan Carlos Ulate/Reuters

Kakek Manuel mengatakan kepada orang-orang bahwa dia ingin menggali dunia fantasinya, jadi ia pun menggali seperti kakek pandir tanpa peduli dengan terpaan angin dan hujan. Ia terus menggali dengan tekun hari demi hari, tahun demi tahun.

Orang-orang pun mengira kakek Manuel ini sudah tidak waras, tapi sang kakek tidak peduli apa pun kata orang, terus menggali dan menggali.

▼ 12 tahun kemudian, gua galiannnya pun perlahan-lahan mulai terbentuk.

Lelaki Tua Ini Membawa Sekop Setiap Hari Menggali Lubang. Katanya Ingin Menggali Dunia Alam Lain. Dianggap Gila, Tapi 12 Tahun Kemudian Mereka Terdiam Terpegun Hasilnya!!! (7Gambar)Foto Juan Carlos Ulate/Reuters

Pernak-pernik keluarga, seperti CD, telepon, foto, dan uang, semua menempel kuat pada permukaan batu.

Kakek Manuel terus menggali dengan tekun, hingga akhirnya dunia fantasinya terwujud, ia menorehkan kenangan semasa mudanya ke dalam gua impiannya ini untuk memperingati nostalgianya yang indah.

Ia mengundang banyak orang untuk mengunjungi pondok impiannya

Lelaki Tua Ini Membawa Sekop Setiap Hari Menggali Lubang. Katanya Ingin Menggali Dunia Alam Lain. Dianggap Gila, Tapi 12 Tahun Kemudian Mereka Terdiam Terpegun Hasilnya!!! (7Gambar)Foto Juan Carlos Ulate/Reuters

▼ Gua bak tanah sentosa.

Kakek Manuel yang ramah dan hangat mengundang banyak orang untuk mengunjungi gua impiannya, semua orang adalah terinfeksi oleh tanah sentosanya yang paling fantastis, di dalamnya dipenuhi dengan kenangan dan kehangatannya! !

Surga bawah tanah milik Manuel dan keluarganya ini berada di San Isidro de Perez Zeledon, Kosta Rika.

Bentuk rumahnya yang unik, dengan sentuhan karya seni mural pada setiap dinding-dinding rumahnya membuat para wisatawan yang berkunjung terpesona.

Lelaki Tua Ini Membawa Sekop Setiap Hari Menggali Lubang. Katanya Ingin Menggali Dunia Alam Lain. Dianggap Gila, Tapi 12 Tahun Kemudian Mereka Terdiam Terpegun Hasilnya!!! (7Gambar)Manuel bahkan bertindak sebagai pemandu wisata bagi para pengunjung yang ingin melihat setiap ruangan yang ada di dalamnya.

Lelaki Tua Ini Membawa Sekop Setiap Hari Menggali Lubang. Katanya Ingin Menggali Dunia Alam Lain. Dianggap Gila, Tapi 12 Tahun Kemudian Mereka Terdiam Terpegun Hasilnya!!! (7Gambar)liveincostarica.com

Manuel juga menyiapkan 3 kamar tidur bagi keluarganya, sebuah ruang tamu di mana dirinya dapat berkumpul bersama keluarga, dan sebuah tempat meditasi yang dihiasi dengan tanaman.

Rumah gua ini dijuluki topolandia dan dibuka  untuk umum.

Lelaki Tua Ini Membawa Sekop Setiap Hari Menggali Lubang. Katanya Ingin Menggali Dunia Alam Lain. Dianggap Gila, Tapi 12 Tahun Kemudian Mereka Terdiam Terpegun Hasilnya!!! (7Gambar)liveincostarica.com

Para wisatawan dapat tur di dalamnya dan belajar bagaimana Manuel membuat rumah impiannya hanya dengan mencungkil dan menggunakan sekop. (joni/asr)

Sumber : paraloscuriosos.com/

Penampilan Isteri Hafiz Suip Macam Nenek? Isteri Hafiz dikecam Netizen

Penampilan Isteri Hafiz Suip Macam Nenek?

Gara-gara sekeping gambar yang dimuat naik oleh sebuah portal hiburan di laman sosial, kini gambar isteri kepada penyanyi Hafiz Suip pula menjadi mangsa kutukan netizen.

 

Gambar tersebut adalah gambar Hafiz bersama isterinya ketika di majlis sambutan hari raya yang berlangsung beberapa bulan lepas dan isteri Hafiz turut mewarnakan rambutnya dengan warna kelabu.

 

Penampilan Isteri Hafiz Suip Macam Nenek?

Dek kerana penampilan tersebut, isteri Hafiz dikecam kerana menampakkkan dirinya seperti seorang nenek.

Penampilan Isteri Hafiz Suip Macam Nenek?

Kesian Hafiz dan isterinya. Kalau dah namanya selebriti, kena sentiasa berjaga-jagalah semua aspek kerana anda menjadi perhatian peminat.

Penampilan Isteri Hafiz Suip Macam Nenek?

Di kesempatan ini, kami di Hangat ingin mengucapkan tahniah buat Hafiz dan isterinya yang dikhabarkan akan menimang cahaya mata lelaki tidak lama lagi. Semoga dipermudahkan!

 

 

sumber: hangat.com